bobrzanie.pl – to co istotne w Bolcu, Bolesławiec, informacje, blogi, sport, rozrywka, humor, imprezy, wideo

Zdrowa konkurencja

Przed Bokemcece (Bolesławiecki Ośrodek Kultury Międzynarodowe Centrum Ceramiki) wkrótce stanie telebim, na którym co prawda dopiero za pięć lat można będzie wyświetlać płatne reklamy, ale już teraz promować rozmaite przedsięwzięcia – zapewne bez pomijania nazw sponsorów i patronów oraz wizerunków miłościwie nam panujących. Można rzecz jasna wydzierżawić teren pod telebim za opłatą prywatnej firmie, nie ponosić kosztów prądu, konserwacji i produkcji materiałów do emisji na telebimie i do tego w umowie zabukować sobie czas na reklamy nowości kinowych, ale lepiej wywalić 140 tys. zł publicznych pieniędzy.

Telebim to zresztą pryszcz. W Bokemcece wkrótce otwarta zostanie restauracja czy też knajpka prowadzona przez tę samorządową instytucję. Bolesławiecki samorząd ma już własny hotel i sukcesywnie stara się konkurować z przedsiębiorcami w kolejnych dziedzinach. Nie mamy już prywatnego kina, nawet informację turystyczną usamorządowiono a dom spokojnej starości, choć może być niezłym prywatnym biznesem ( i mamy koło Bolesławca taki jeden a wkrótce będzie drugi) budujemy za publiczne pieniądze. Co prawda mówi się o sprzedaży udziałów miasta w tv, ale na razie samorząd jest współwłaścicielem Azart Satu.

Kolejne plany komunalizacji nowych dziedzin biznesu poznamy zapewne w trakcie kampanii wyborczej. Z przecieków ze sztabu wyborczego wynika, że miasto myśli o sieci salonów fryzjerskich Janina Urszula oraz o supermarkecie Piotr i Roman.

Exit mobile version